lunes, 29 de julio de 2013

Amanecer en EXTREMADURA .

Poema de Gabriel y Galan Yo no sé qué tieni, qué tieni esta tierra de la extremaúra que cuantis que llegan estos emprencipios de la primavera, se me poni la sangre encendía que cuasi me quema, se me jincha la caja del pecho, se me jaci más grandi la juerza se me poni la frente möorra y barruntu que ansina me entra como un jormiguillo que me jormiguea... ¡Y luego unas ansias: que me ajogan de juerti que aprietan con arrempujonis de lloral sin querel, que me quean que cuasis reviento sin poel revental de la pena!... ¡Me dan unas ganas de metermi con cosas de juerza!... ¡Asín jundo el corti de la segureja, que lo mesmu ha caíu esta encina que si juesi de pura manteca! Yo no sé qué será lo que adrento me escarabajea cuantis llega esti tiempo tan güeno de la primavera... Digu yo que serán estos vahus que jecha la tierra, que güelin a ricos y paice que, asín que se cuelan, comu que arrempujan de adrento pa juera, y levantan el pecho pa arriba, y entontecin de gustu que quean... ¡Juy, cómu me sabin!... ¡Juy, Dios, y qué juerza! Si viniese ahora mesmu aquí el Gorio y quisiesi luchal una güelta... ¡Juy, Dios, qué Goriazo le jacía pintal en la tierra! Me gusta esti tiempo de la primavera, pero, ¡coño!, me da mucha rabia no tenel una cosa que puea sacalmi del cuelpo.